Na chandrę różowy











Oto sposób na wiosenno-zimowe mieszkanie ;)

Pożegnaliśmy już ciepłe, świąteczne klimaty, ale jak to w lutym, zima ciągle trwa.
Okresy przejściowe to coś okropnego.
Dlatego, żeby zbyt szybko nie wprowadzać wiosny, ale jednocześnie mieć już jej akcenty w kolorze, ustroiłam sobie mieszkanie jak artysta malarz.
Plamy koloru na białym tle.
:)
I tak właśnie w moim domu jednocześnie panują i zima i wiosna.
Chociaż przyznam się Wam szczerze- marzę już o ciepłym słońcu, o soczystych kolorach...
Jednocześnie czuję się jakoś dziwnie, bo ta zima była taka niewyraźna, że myślenie o wiośnie nie cieszy tak jak kiedyś.

Tak czy siak, dobrze, że już luty.
Wiem, że dla wielu z Was to taki miesiąc widmo, ale dla mnie od pięciu, a w zasadzie sześciu już lat, to bardzo miły i oczekiwany miesiąc.
Co tydzień, począwszy od 14 lutego, jest jakaś okazja do świętowania.
Urodziny Kalinki, nasza rocznica ślubu, potem moje urodziny- okres miłych wrażeń kończy się gdzieś w połowie marca.
I chyba tylko dlatego jestem w stanie przetrwać ten dziwny miesiąc bez słońca.


Miłego dnia.


ps. Przecież! W kuchni zmiany! Zamiast lustra- półka, bo marzą mi się na niej wiosenne kwiaty :)
Co myślicie? Może być?





Komentarze

  1. Dziwny miesiąc ? Hm, urodziłam się w nim :-)Lubię go, bo choć to jeszcze zima, ale są pierwsze zwiastuny wiosny, kwitną pierwsze kwiaty, jest wiele słonecznych dni i powietrze jest jakby inne. Ja stroję dom w hiacynty i szafirki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie też za wcześnie na wiosenne kwiaty w domku, ale po zlikwidowaniu świątecznych dekoracji zrobiło się pusto. Oko nie ma na czym się zatrzymać. Dziś idę do kwiaciarni może choć goździki zaproszę do domku. Tobie życzę aby luty tak jak się zapowiada był pełen miłych spotkań i przeżyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Great article, Thanks for your great information, the content is quiet interesting. I will be waiting for your next post.
    ________________________
    kristen stewart hot HD Wallpaper

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty