Pełna spiżarnia







Nie, nie mam potrzeby żebyście koniecznie wiedzieli, co jem na śniadanie :)
Po prostu zachwyciłam się porannym spokojem i kolorami.
To był bardzo, bardzo pochmurny dzień, a ja za wszelką cenę chciałam żeby była w nim odrobina koloru.
No i owoców tyle w tym roku!
Jabłka zalegają w piwnicy całymi tonami, gruszki pojawiają się już prawie w każdym daniu- będziemy je jeść do lata chyba :)
Lubię, uwielbiam obfite jesienie.
Kiedy wiem, że nie zabraknie orzechów na święta, suszu na kompot wigilijny i grzybów- choć z tymi ostatnimi u nas było trochę słabo,
:)
A jak Wasze zbiory? Udały się?

Miłego dnia


Komentarze

  1. Moja spiżarka wypełniona jest tylko kiszonymi ogórkami i grzybami. Nie mam dostępu do owoców z tzw. "działki" , więc przetworów nie robię. Za to grzybów mam zatrzęsienie. To chyba tak na pocieszenie mi się przydarzyło :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzy mi się żeby mój mąż zrobił dla nas kiszone ogórki... powiedział, że ewentualnie na emeryturze a ja ciągle jeżdżę po "po prośbie"... No i tych grzybów zazdroszczę :)

      Usuń
  2. U mnie owoców mnóstwo w tym roku, był wyjątkowy urodzaj :) Niestety nie mam gruszek.... tzn mam młodziutkie drzewko, ale niestety odmiana nie przypadła mi do gustu. Będę chciała ją wymienić wiosną.
    Z grzybami , co stwierdzam z przykrością, w tym sezonie u mnie bardzo słabiutko, mam dosłownie garstkę z zeszłego roku :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może akurat wystarczy do wigilijnych potraw :) już przebieram nogami na to gotowanie :)

      Usuń
  3. u nas w tym roku , aż wstyd przyznać ale zbiorów ani przetworów nie będzie, bo czasu brak :( śliczne gruchy, jak malowane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem tak bywa, czasem trzeba nadgonić czas, pozałatwiać wszystkie niecierpiące zwłoki sprawy, żeby po jakimś czasie, z wolną głową zająć się sprawami domowymi. Na wszystko jest czas i przetwory u Was też prędzej czy później będą, a jak będziesz już robić to koniecznie podziel się przepisami :)

      Usuń
  4. Ja nie mam co zbierac, ale dostalam mnostwo przetworow, bo faktycznie i jablka obrodzily i sliwki. Dzem pigwowy zrobilam, bo sasiad hoduje pigwy.
    Marzy mi sie sad i jablonie..

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty