Zagadka







Dziewczyny pomóżcie :)
Dobra dusza, która mieszka po sąsiedzku obdarowuje mnie co jakiś czas takimi skarbami, a ja... wstyd się przyznać nie wiem, jak to obsłużyć.
Mam ogromną ochotę napić się kawy parzonej w ten sposób, ale nie bardzo wiem, jak się za to zabrać...
Przypomina trochę dripper.
Sitko doskonale pasuje do mojego dzbanka, ale nie wiem czy potrzebuję do tego jeszcze jakiś filtry, czy wystarczy tak?
Czy któraś z Was może mi pomóc?
:)

A jak już rozkminimy co i jak to zapraszam na pierwsze parzenie.




Komentarze

  1. Ciekawe "urządzenie" i piękne. Niestety nie mam pojęcia jak to obsłużyć ale kawa zapewne będzie pyszna jak już się dowiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym proponowała z filtrem papierowym. Kształt kompletu super. Fajnie mieć taką dobrą duszę po sąsiedzku.

    OdpowiedzUsuń
  3. :)FAJNY PREZENT :) A MOŻE PO PROSTU ZAPYTAJ SĄSIADKI ?:))) POZDRAWIAM LIDKA

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli użyjesz filtra papierowego , to przed nasypaniem kawy przelej filtr gorąca wodą, by znikł zapach papieru ( porada z "Krainy Kawy " ).A może zaprosić sąsiadkę na kawę by pokazała sposób użytkowania ! Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciężko powiedzieć nie widząc jak to wygląda w środku ... Ale najlepsza metoda na takie sprzęty jest próba, jak nie spróbujesz to się nie dowiesz...
    Wygląda mi na to że do górnej części wsypuje się kawę, przelewa wrzątkiem i gotowe...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bloger mi skasowal liste blogow. Nazwa wyleciala mi zpamieci, znalazlam Cie na powrot przez Werande Country, uff:)
    Dzbaneczek zacny,ale nie wiem jak dziala;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że się nie zgubiłam na zawsze :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty