Tajemnice Wszechświata









Święta coraz bliżej. Zakątki w domu powoli stroją się w świąteczne ubrania, a ja nie mogę się doczekać wolnego.
Marzy mi się posiedzieć w fotelu, poczytać i żeby mnie nikt nie wołał, nie szturchał, nie dotykał, o nic nie pytał :)
Czasami mam wrażenie, że jestem jak szaman- wszyscy przychodzą do mnie po radę, po rozwiązanie problemów albo ot tak poskarżyć się.
Tylko ja mogę przewidzieć jaka będzie pogoda z dokładnym podaniem temperatury na zewnątrz, nie wychodząc przez wiele dni z domu.
Jestem jedynym człowiekiem na świecie, który wie gdzie są gumki do włosów, gdzie jest cukier puder (w szafce na górnej półce- "no przecież tu nic nie ma!"), czy sweterek nadaje się jeszcze na wyjście czy wędruje już do prania, gdzie są śpioszki Janki, czy dzisiaj oglądamy Muminki czy Marta mówi, czy myjemy dzisiaj głowę...
 Może Wy jeszcze tego nie wiecie albo nie zdajecie sobie z tego sprawy, ale beze mnie świat stanąłby w miejscu, serio :)
Jestem najważniejszym i najmądrzejszym człowiekiem wszechświata, beze mnie nic się nie uda, beze mnie nic nie jest możliwe. 
:)
Cud!
Cieszy mnie to ogromnie, ale mam cichy plan, że jako Super Człowiek załatwię jeszcze Super Święta, a potem klapnę dupskiem na fotelu i wstanę dopiero po Nowym Roku.
Póki co organizuję resztę sił, żeby wstać z krzesła i ruszam z Janką na spacer.

Miłego dnia!
Super JA!

Komentarze

  1. Odnoszę podobne wrażenie, co do mojej osoby u mnie w domu - wszystko wiem!!! No cóż... Jesteśmy niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś potrzebna : ) Piękne kadry jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty