Zioła










Jestem już coraz bliżej celu, jeśli chodzi o zapasy na zimę :)
Zaczęłam od suszenia ziół- pokrzywa, mięta w trzech odsłonach, melisa...
W planach oregano i szałwia, bo te akurat mam.
Wszystko grzecznie suszyło się nad stołem w kuchni, na zakręconym kole.
Do tego ususzę może trochę jagód, żeby tradycji stało się zadość.

Gonię czas niemiłosiernie, żeby ze wszystkim zdążyć.
Jeszcze tyle do zrobienia, a tu czas wyruszać na wakacje :)
Jak Wy je spędzacie? Może polecicie jakieś ciekawe miejsca nad naszym morzem?
Chcemy zrobić sobie wycieczkę po wybrzeżu- zaczynamy w Kadynach. 
Potem będziemy przemieszczać się na zachód.
Może znacie miejsca, gdzie warto się zatrzymać- jakieś ciekawe i ładne domki, hotele?
No i przede wszystkim jesteście przed czy po wakacjach?


Serdecznie Was całuję :)



Komentarze

  1. Kadyny :) wspaniałe miejsce, byłam tam kiedyś na praktykach ceramicznych i lepiłam wielkie gliniane dzbany. Magiczna miejscowość.Polecam Łebę, miejsce urokliwe, cudowne wydmy. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wiele inspiracji na pani blogu. Marta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj,
    bardzo mi miło to wszystko słyszeć :) i cieszę się, że Kadyny fajne- nigdy tam nie byłam... Wrócę to opowiem jak było :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty