Ciągle go kocham






Czy jest jeszcze ktoś, kto nie jest przekonany do wyrazistych kolorów? :)
Puszkę granatowej farby do sypialni dostałam od swojego męża na trzydzieste urodziny.
Kocham ten kolor.
Kocham sposób w jaki wydobywa wszystkie inne barwy i odcienie w pokoju. 
Nie mogę się napatrzeć.
I choć niestety mojej sypialni brakuje jeszcze ostatniego szlifu, to uważam, że dużo zyskała po zmianie koloru.
Tym razem nie mogłam się oprzeć o obfotografowałam piwonie :)
ale wierzcie mi- każda dekoracja na tym tle wygląda dobrze.

Spokojnego wieczoru!


Komentarze

  1. Hmm nie wiedziałam że tak ładnie może się taki kolor prezentować na ścianie:) pozazdrościć łożka w sypialni, piękne czyżby stare?
    Pozdrawiam Ania

    http://wszystkoinicczylico.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :)
      tak, łóżko jest stare i bardzo wygodne :) a granatowy jest super :)))

      Usuń
  2. Piwonie super.... kolor też....Pozdrawiam Dorota z Sielskiej chaty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, piwonie tak pachniały, że musiałam w nocy przenosić je do innego pokoju :)
      Pozdrawiam Cię serdecznie i zastanawiam się czy zagościsz na Jarmarku Cieszyńskim? Może się spotkamy?

      Usuń
  3. mam taki kolor na wsi w kuchni , nie wyobrażam sobie innego :)
    Piękne łóżko!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie ciekawa jestem Twojej kuchni :)
      W tym kolorze bardzo dobrze spędza się czas. Zupełnie nie męczy, a trochę się tego bałam...
      Pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty