Lala love- pracownia rękodzieła
















***





Cześć i czołem!
Wiosna cudownie nas rozpieszcza. 
Uwielbiam ten moment przed pierwszym wiosennym deszczem. Uwielbiam ten ciepły wiatr, zapach świeżej zieleni- wszystko jest wtedy takie intensywne, takie nowe, rześkie...

Spacerowałam dzisiaj po mieście i szalałam z radości. Co roku wiosna wprowadza mnie w stan euforyczny, co roku na nowo się nią zachwycam i nie mogę przestać podziwiać. 
No serio- gdyby nie obowiązki domowe mogłabym sobie tak stać cały dzień na zewnątrz i gapić się w chmury i drzewa, i szczerze- niczego by mi nie brakowało.
Czuję, że nie mogę się nacieszyć tą aurą, że nie chcę niczego z niej przegapić, przespać. Chcę czerpać z każdej wiosennej chwili. One wyjątkowo szybko mijają, czasem nawet bezboleśnie przechodzą w lato, a to już zupełnie inna sprawa.
Dlatego tak bardzo, tak bardzo, bardzo lubię początek wiosny...


I ta energia, która ni z tego ni z owego zaczyna rozsadzać mi głowę... :))
Galop myśli, miliony pomysłów i tylko doba za krótka, żeby wszystko ogarnąć...
Ciągle sama się uspokajam, każę sobie zwolnić- czasu nie dogonię, nie przeskoczę swoich możliwości... ale nie da się, świat kusi. 
Wierzę jednak, że jeszcze chwila i dojdę do perfekcji, do stanu zen. Będę jak buddyjski mnich- wykonywać jedną czynność i tylko na niej skupić myśli. :)

Póki co, metodycznie próbuję dokończyć to, co zaczęłam.
Dlatego dziś Lala love z Bielska-Białej.
Mieliście okazję już poznać te cudowne pajacyki, ponieważ kocham je już od dawna i posiadam kilka sztuk w swoim domu. 
Rozczulają mnie za każdym razem, kiedy na nie patrzę. Uważam, że to jedne z piękniejszych zabawek, jakie dane mi było posiadać w swoim życiu.
Dzieciaki uwielbiają się nimi bawić. Pajace potrafią wykonywać tak komiczne pozy, że zabawa nimi przeciąga się w nieskończoność, a śmiechu jest przy tym co nie miara. Do tego historyjki, które można im wymyślić... :))))









































Pajacyki mieszkają na ulicy Szkolnej 3a w Bielsku- Białej. 
Mają piękny dom i wspaniałą właścicielkę, która w każdą robioną przez siebie rzecz wkłada całe swoje serce i uśmiech. Nie ma takiej opcji, żeby zabawki ze Szkolnej nie rozbawiły, nie ucieszyły- poprawią humor nawet największemu smutaskowi.

Jeśli macie ochotę na więcej zajrzycie do świata Lala Love. Znajdziecie tam całą masę pięknych zabawek, świetnie wykończonych dekoracji do dziecięcych pokojów oraz mnóstwo ciekawych prezentów na komunię, chrzest lub po prostu na urodziny dla jakiegoś fajnego szkraba.




























































***




Jeśli o mnie chodzi, to przyznam się Wam, że mam słabość do kupowania sobie zabawek i książek dla dzieci.
I tak sobie myślę, że póki moje dzieci są małe i mogą skorzystać na tej mojej słabości to super, ale co będzie, kiedy będą już duże, a mi nie przejdzie?

Muszę zacząć ćwiczyć swoją silną wolę.
No ale sami przyznajcie- tym nieskromnym nosom trudno się oprzeć ;)

Pozdrawiam Wam, ściskam i całuję.


Właśnie spadł deszcz... jest bosko.

Alicja














Komentarze

Popularne posty