Kto za tym stoi...




 





Drogi Dziadku- przede wszystkim Ty... 
Byłeś napędem, żeby to wszystko zacząć i skończyć.
Bardzo, bardzo Ci dziękuję.

Piotr.
Cierpliwy i wyrozumiały, dzięki Tobie udało się wszystko. 
Bez Twojej pomocy nie zrealizowałabym nawet połowy swoich pomysłów. 

Dziewczyny ze Słonecznej.
Skutecznie napędzają mnie do działania swoja wiarą, że mogę i powinnam więcej. 
Gdyby nie Wy ciągle stałabym w miejscu. 
Za szansę pokazania, czy się na czymś znam bardzo dziękuję Pani Danusi.

Beata Zuba.
Uratowała nasze ściany przed pustką! 
Jej obraz przywędrował aż z Krakowa, żeby zawisnąć w naszej pracowni i uratować sesję.
Bez tego obrazu nie pozwoliłabym robić zdjęć...

Mariola i Grzegorz Ptak
Magia Waszego mieszkania, to, że tak dobrze się w nim czuję, dały mi energię do tworzenia swojego miejsca.
Wasze obrazy powodują, że czas w alibabowym domu się zatrzymuje
 i wszystko toczy się według swoich, "baśniowych" reguł.

Ala i Darek Radej
Talent i doświadczenie. Dziękuję Wam za piękne zdjęcia i świeże spojrzenie na mój dom!

Wspaniale zacząć rok w ten sposób.

Ściskam i całuje.






Komentarze

  1. Gratuluje.
    Przepiekne zdjecia i Wasz magiczny dom, cos moglo pojsc nie tak?;))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne nastrojowe wnętrza, takie z prawdziwą duszą...
    m.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie brawa ! Gratuluję i pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam.Obejrzałam. Piękne zdjęcia, piękne mieszkanie. Gratuluje:) I pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam wszystkim! To była dla mnie wspaniała przygoda. Ciesze się, że Wam się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielka szkoda, ze u nas nie ma tej gazety.....

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty