Zwariowała!




















Serdecznie Was przepraszam za to przyspieszenie... Chodziło o to, że szykujemy się do kiermaszu w Willi Słonecznej i wczoraj próbowałam nowe tablice i tak jakoś świątecznie zaczęłam, no i nie mogłam przestać. Opisałam wszystkie. Rano postanowiłam to uwiecznić na zdjęciach i wyszedł z tego temat.
 Nic się nie martwcie, na tych tablicach można pisać co się chce i następne już będą neutralne. Mam do zrobienia kilka nowych i oczywiście znajdą się też tutaj. Już moja w tym głowa, żeby hasła na nich były chwytliwe i równie fajne. 
Większość z nich jest bardzo klasyczna i taka troszkę retro. W takim stylu wyobrażam sobie święta w tym roku i takie też zrobiłam tablice. Brązowe, złote, szare, bardzo proste i bez zbędnych dodatków. 
Wszystkie zresztą są do wzięcia i ten, kto się nie obraził za święta w październiku może sobie takie chcieć :).

Ściskam i całuję :) 

pisać w sprawie tablic tutaj-  projektalibaba@gmail.com lub tutaj  https://www.facebook.com/projektalibaba?ref=hl


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty