Wigilia 2016







Witajcie w Nowym Roku!
Czy udało się Wam zorganizować piękne święta? Jak spędziliście Sylwestra?
U mnie wszystko odbywało się w ogromnym pośpiechu...
Końcówka roku dała nam trochę popalić- staraliśmy się bardzo ze wszystkim zdążyć i dać radę.
I chyba się udało.
Trochę kosztem własnych pasji i odpoczynku niestety.
Świąt w tym roku nie pamiętam
:)
zresztą spodziewałam się tego.
Wiedziałam, że kiedy pojawi się Janeczka już nie będzie czasu na celebrowanie każdej chwili.
Nie myliłam się...
Było pięknie i bajkowo, ale nie dane mi było się tym cieszyć.
Moją rolą w tym roku było w całości oddać się bliskim i dla nich stworzyć atmosferę.
Tym samym ominęły mnie spokojne wieczory z książką i kolędami w tle.
Sama Wigilia również bardzo różniła się od tych, które mieliśmy do tej pory.
W tym roku, spotkaliśmy się przy stole z całą rodziną.
Prawie trzydzieści osób, trzydzieści różnych charakterów, trzydzieści różnych historii.
I w pewnym momencie wspólna modlitwa...
Niesamowite przeżycie.
Głosy, które kojarzy się z różnych chwil- śmiechu, płaczu, narzekania nagle w jednej tonacji,  z jedną myślą, z podobnymi uczuciami.
To było bardzo jednoczące.
Oczywiście, żeby tradycji stało się zadość, najpierw usiedliśmy do stołu w czwórkę.
Ale jak możecie się domyślić było szybko.
:)

Nie mogłam doczekać się kiedy odpoczniemy, spędzimy w spokoju i w kameralnej atmosferze kilka chwil.
Nie mogłam doczekać się Nowego Roku, bo czułam, że to będzie autentyczne rozpoczęcie czegoś nowego, że zamknę stare sprawy, oddzielę je grubą kreską.
Właśnie z takim uczuciem dzisiaj się obudziłam.
Zobaczymy jak będzie.
Samo zakończenie roku było już spokojniejsze.
I choć dziewczynki  rozłożył groźny dla humorów katar, to jakoś nie przeszkodziło to nam w zabawie.
Dzisiaj mamy chwilę na regenerację duszy i ciała. Na zdystansowanie się, nabrania sił i na odpoczynek.
A Wy? 
Spędzacie ten dzień aktywnie czy pod kocem, tak jak my?

Życzę Wam, żeby każdy dzień tego roku przynosił dobro i powód do uśmiechu, żeby dodawał Wam sił i energii. 
Życzę Wam pięknych podróży, serdecznych ludzi wokół i zdrowia.
Cieszcie się każdą chwilą i doceniajcie to, co życie Wam daje.

Szczęśliwego Nowego Roku!

Alicja


Komentarze

Popularne posty