Ali BaBa w Słonecznej





















Już jest! Nowa aranżacja baru w Willi Słonecznej! Oto obiecane zdjęcia. Podoba się Wam?
Urządzanie tego miejsca sprawia mi tyle przyjemności, że powoli nie potrafię skupić się na niczym innym. Rozmyślam, co jeszcze, szukam możliwości i inspiracji, żeby było wyjątkowo i niepowtarzalnie. Moja głowa jest ciągle zaprzątnięta tym miejscem i jego klimatem. Wspaniale, że mogę się tym zajmować! Wielkie dzięki Słoneczna za taką możliwość! Mam nadzieję, że jeszcze nie raz będę mogła przedstawić Wam post z tego miejsca. Mam pomysły na co najmniej kilka. I jak to zwykle bywa z ludźmi takimi jak ja- już nie mogę się doczekać!
A dzisiaj bar... jak to na wiosnę- musiałyśmy go ukwiecić :). Są też nowe półeczki, alibabowa tablica i mnóstwo różności- pyszne herbaty, wspaniałe cappuccino a do tego najsmaczniejsze na świecie ciasteczka z lukrowym serduszkiem. Pyszność!
Nie ma co opowiadać- trzeba spróbować http://willasloneczna.pl/

Ściskam Was serdecznie i całuję

ps. a już niedługo, w Słonecznej, niespodzianka dla maluszków, w której Ali BaBa również będzie maczała palce ;) bądźcie czujni :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty