Truskawkowe dylematy














Zastanawiam się, czy wymądrzać się tu na temat kolorów, kompozycji i faktur. Nie jestem w tym kierunku wykształcona. Nie wydaje mi się też, że wypada mi udawać mądrzejszą niż jestem. Nie chcę tworzyć żadnego poradnika ani księgi mądrości. Po prostu chciałabym pokazać Wam to, co podoba mi się w życiu najbardziej i przedstawić Wam świat moimi oczami. Nic więcej. Może niektórzy z Was będą zawiedzeni, inni może wdzięczni za to, że nie zasypuję ich teorią i "dobrymi radami". Moim zdaniem takich miejsc, gdzie można się czegoś mądrego dowiedzieć,  jest bardzo dużo w internecie i kolejne nie jest potrzebne. Chcę Wam dać odrobinę inspiracji, a jeśli to dla Was za mało to wierzę, że po prostu zapytacie o techniczne strony niektórych "projektów" i już. Może, jak kiedyś się poduczę to podzielę się z Wami nabytą wiedzą. Póki co, to czysta intuicja.  Korzystajcie z niej ile wlezie :). Bawcie się swoimi domami, upiększajcie je według swoich gustów, nie dajcie sobie niczego narzucić. Tak jak zrobicie, jak wybierzecie będzie najlepiej.


Ściskami i całuję dzisiaj bardziej niż zwykle :)

Komentarze

Popularne posty