Tablicowe pisanki











Zainspirowana wpisem Mile Maison zrobiłam pisanki z farby tablicowej :). Wspaniały to było pomysł, bo wyszły przepięknie! Jestem nimi szczerze zachwycona. Powiesiłam ja na moich nieśmiertelnych gałązkach, kótre- całkowicie już ususzone- dalej dzielnie mi służą. I tak oto pojawiła się stara-nowa dekoracja w moim salonie- chaszcze w wersji wielkanocnej :)
Jeszcze nie pisałyśmy z Kalinką po naszych tablicowych jajkach, bo podobają się nam takie, ale jak tylko coś nabazgrzemy to zaraz Wam pokażę.
No piękne, piękne...

A tutaj znalazłam inspirację

http://milemaison.blogspot.com/2014/04/Szalenstwo-Farby-Tablicowej-Chalkboard-Walls-Doors-Details.html

Komentarze

  1. Cieszę się, że inspirujemy :) a dzisiaj chcemy Ci złożyć życzenia Radosnych i Wesołych Świąt :) aby był to czas pełen uśmiechu, odpoczynku duchowego i dobrej energii :))) dla Ciebie i całej Rodzinki :)) Pozdrawiamy :)))

    pees: w treści wkradła Ci się literówka, w nazwie naszego bloga, zamiast masion- maison. nieśmiertelne literówki nam też czasami bałaganią w tekstach :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, że zwróciłaś uwagę- takie byczysko- kto to widział :) Za życzenia dziękuję i również życzę wszystkiego, co najlepsze.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty