Łóżeczko








Pytacie o łóżeczko więc nie mam wyjścia i spieszę z pokazaniem.
Nie jest złożone, bo to jeszcze nie jego czas.
Łóżeczko było w kolorze miodowym, takie najzwyklejsze na świecie.
Po wielu różnych próbach i pomysłach pomalowałam go na kolor Antoinette farbami Annie Sloan.
Kolor moim zdaniem wyszedł bardzo dobrze, ale oczywiście całkowity efekt będzie widoczny dopiero po złożeniu go i zaścieleniu.
Tak czy siak uważam, że kolor jest bardzo wdzięczny i już mam w planach malować kolejne meble z pokoju Janki.
Zamysł jest taki, że pokój będzie w stonowanych barwach- siwy, popiel z dodatkiem koloru właśnie w postaci przybrudzonych różów i bieli. Smaczkiem mają być zielenie i fiolety, takie jak na obrazie Marioli Ptak.
Choć szczerze Wam powiem, że za każdym razem kiedy wydaje mi się, że mam już gotowy plan do realizacji to i tak efekt końcowy potrafi znacznie obiegać od zamierzonego. Zawsze w trakcie pracy okazuje się, że inne rozwiązanie będzie lepsze.
No zobaczymy...

A farby są godne polecenia. Ja wybrałam się na warsztaty z malowania farbami kredowymi do Katowic do Bielmoni i szczerze się zaskoczyłam ich możliwościami.
Nie wiem, czy z wszystkich efektów skorzystam, czy są dla mnie, ale malowanie na gładko z pewnością jest tym, czego szukałam.
Natomiast celowe postarzanie to chyba nie dla mnie...
Wolę raczej autentyczny, stary mebel niż nowy, stylizowany.
Choć uważam, że farby kredowe w rękach niektórych osób to rzeczywiście dzieło sztuki.
No i nie ma co ukrywać, że główną zaletą są kolory. 
Farb kredowych jest dużo i paleta barw jest imponująca.
Jest w czym wybierać.
Ja jestem przed kolejnymi zakupami.
I tu po raz kolejny odkrywam, że większą przyjemność sprawia mi kupowanie farby do mebli niż kosmetyków.

Też tak macie?
:)

ps.
dekor, który jest na trzech ostatnich zdjęciach ściągnęłam mężowi ze ściany w pracowni i pomalowałam na biało (farbą Pure White).
Teraz wisi jako dekor nad drzwiami w łazience.
:)




Komentarze

  1. Rzeczywiście fajny kolor. Nie jest dominujący, zbyt słodki. Fajny pastel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie wygląda w kontekście... Pewnie lepiej będzie widać, jak już będzie stał na swoim miejscu :)

      Usuń
  2. A mój mąż dalej maluje łóżeczko :P Kolor bardzo mi się podoba, taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj u Was to już tak pięknie, że dech zapiera! Czy ja kiedyś skończę ten pokoik- wydaje mi się, że jestem bez szans.Jak to zrobiłaś, że ze wszystkim zdążyłaś?? Szalona :)

      Usuń
    2. Oj u Was to już tak pięknie, że dech zapiera! Czy ja kiedyś skończę ten pokoik- wydaje mi się, że jestem bez szans.Jak to zrobiłaś, że ze wszystkim zdążyłaś?? Szalona :)

      Usuń
  3. Hi, Really great effort. Everyone must read this article. Thanks for sharing.
    ________________________
    kristen stewart hot HD Wallpaper

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty