Sklep z sercem
















Święta w tym roku czerwono- zielone.
Jakiś czas temu zamęczałam się myślą, że do moich marokańskich kafelek w kuchni to już żadnego obrusu nie dobiorę- tylko gładki.
I tak sobie wkręciłam, że inaczej być nie może i już.
A potem na Kiermaszu w Willi Słonecznej na stoisku Sklepu z sercem zobaczyłam ten oto obrus i się zakochałam.
I tym razem pomyślałam sobie, że w nosie mam czy to się będzie gryzło czy nie.
Musi być na święta u nas i już.
To była bardzo dobra decyzja, bo obrus jest boski, bosko wygląda i mam na jego punkcie lekko nie tak
:)
Sami powiedzcie...
No a że z tymi kaflami nie bardzo...
W sumie to co z tego, to mój dom i chwała Bogu nie muszę tutaj wychodzić na przeciw wszystkim estetom świata i mogę sobie zrobić po swojemu.
Serduszka nad stołem to również Sklep z sercem, czyli krótko mówiąc w tym roku zrobili mi świąteczną kuchnię.
:)



Komentarze

  1. Wszystko wygląda rewelacyjnie. Kratka jest jak najbardziej świąteczna i pasuje jak ulał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obrus sprawdza się idealnie! ale niestety wypadki chodzą po ludziach (i obrusach) I niestety wypaliłam w nim maleńką dziurkę, która zepsuła mi cały dzień :)

      Usuń
  2. Pasuje:)
    A jakie falbanki ma ten obrus. Cudo)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest, człowiek nie chce wydawać zbyt dużo na drogi dodatki, a potem jak już sobie coś kupi to cieszy się jak głupi :)

      Usuń
  3. Wonderful Pictures...like your Blog very mutch....
    ________________________
    American Actor HD Wallpapers

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty