Wyjątkowa Wigilia

















My ciągle pozostajemy w świątecznym klimacie.
Okres świętowania kończymy dzisiaj uroczystym obiadem- rosołem z makaronem z przepiórczych jaj oraz  sarną w śmietanie.
Bigos noworoczny już od kilku dni w przygotowaniach.
W całym domu pachnie po prostu bosko!
Dom wyszedł mi na przeciw i postanowił nie bałaganić się ani nie kurzyć, dzięki czemu dookoła ciągle czuć ten wyjątkowy, świąteczny nastrój. Nic nie odbiera mi uwagi i mogę spokojnie działać w kuchni, czytać książki i spełniać resztę niewykonanych postanowień noworocznych, bo już niebawem będę musiała wcielać w życie te na kolejny rok.
W związku z tym dzisiaj zrobię swój pierwszy zakwas i ruszam z domową piekarnią.
Oczywiście miałam to w planach już pół roku temu. 
W końcu uda mi się dotrzymać słowa.
:)
Postanowiłam, że w tej świątecznej atmosferze wszystko musi mi się udać.
:)

No i jak zawsze o tej porze w mojej głowie nieśmiało pojawiają się myśli podsumowujące cały rok.
W ostatni dzień będę już pewnie robiła całkowity bilans i wyciągała wnioski na przyszłość.
I choć dziś już wiem, że nie wszystko w moim życiu ułożyło się tak jak bym chciała, a pewne rzeczy nieodwracalnie się kończą, to mam nadzieję, że na ich miejsce pojawi się coś nowego. Może nawet lepszego...
I czasem mi tylko żal, że nie do końca umiałam powstrzymać pewnych wydarzeń.
Ale wiem, że nie na wszystko mam wpływ i są sytuacje, które po prostu muszą się wydarzyć. Czy tego chcę czy nie.

Rok pomimo wszystko chce skończyć się bardzo dobrze. 
To była nasza czwarta Wigilia w tym miejscu.
Każda inna, każda nauczyła mnie czegoś szczególnego.
Podczas każdej z nich kogoś brakowało.
Ta była pierwszą, podczas której czekaliśmy na Kogoś.
Miałam to szczęście, że zsiadałam do wieczerzy z maleńką istotą, która już niebawem wszystko odmieni.
Od taki sobie świąteczny prezent.
:)
Za  rok o tej porze nasza choinka będzie ustrojona tylko do połowy, żeby mały Ktoś nie porozbijał wszystkich bombek.
:)
I znowu będzie inaczej.
Pewnie szybciej.
:)

Dlatego cieszę się jeszcze chwilą spokoju i odpoczywam, i rosnę, i jestem szczęśliwa.
I takiego szczęścia życzę sobie i Wam już na zawsze.

Miłego dnia!

Komentarze

  1. Życzę Ci, żeby w Twoim życiu miały miejsce same pozytywne wydarzenia, na które to Ty masz wpływ. Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne meble i dodatki, zachwycam się :) Najlepszego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, piękne świąteczne klimaty. Niech magia świąt zostanie w Twojej rodzinie jak najdłużej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, piękne świąteczne klimaty. Niech magia świąt zostanie w Twojej rodzinie jak najdłużej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo spóźnione, ale bardzo, bardzo szczere podziękowania dla Was wszystkich za życzenia! Mam nadzieję, że Wasze święta były równie udane, co moje a Nowy Rok przywitał Was z milionem pozytywnych zdarzeń :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty