Wiosna





Uwielbiam wiosnę...
Tak przyjemnie, tak energicznie.
Razem z wiosną przychodzi na nowo jakaś dziwna ciekawość świata, znowu chce mi się robić wszystko na raz, ze wszystkiego się cieszę, wszystko podziwiam, jakbym widziała po raz pierwszy.
I ta atmosfera- nie do opisania...
... jak się wstaje rano i szumi wiatr, ptaki drą się jak szalone, otwieramy okna, jemy wolniej śniadanie, nie możemy się nacieszyć wiosenną magią.
A później wieczór- gra cieni, ciepłe słońce i znowu te ptaki... kończymy dzień jakoś uroczyściej, z nadzieją, że jutro też tak będzie i że warto wstać wcześniej, żeby nie stracić ani minuty...
Cisza na wiosnę jest taka uroczysta.
Lubię jej słuchać, szczególnie wieczorami.

A czasem są takie miejsca, pokoje w domu, w których bardziej czuje się wiosnę...
Dodają jej jakiegoś nowego wymiaru, jest tam silniej odczuwalna...
Ciekawe czy Wy też macie ulubione miejsca na wiosnę?
  U nas zdecydowanie kuchnia rano, sypialnia wieczorem. Może przez ten granat...? To właśnie w tych pomieszczeniach najpiękniej zagląda do nas słońce,  najszerzej otwieramy okna, nasłuchujemy, po prostu sobie jesteśmy...

Dzisiaj posadziłam na balkonie lawendę i przepiękne, kolorowe jaskry.
 Boże, jak ja lubię grzebać w ziemi!

Jeszcze tylko żeby móc tam usiąść z książką i w spokoju wiosennego wieczoru poczytać...

Miłego wieczoru

Alicja
  
  

Komentarze

  1. A wiesz, nigdy nie zastanawiałam się czy w różnych pomieszczeniach różnie odczuwam wiosnę... muszę się w to zagłębić :))
    Ja również uwielbiam grzebać w ziemi, u mnie wszędzie królują bratki. Dziś jeszcze dosadzałam :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie każda pora roku ma swój "pokój" :) może to przez to jak są urządzone... nie wiem... :) Serdecznie Cię pozdrawiam!

      Usuń
  2. Najbardziej wiosnę odczuwa się wyglądając przez okno :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, a ja chyba najbardziej ją czuję, jak siedzę sobie w fotelu i słucham ptaków... Nawet nie muszę widzieć co za oknem, ale koniecznie musi być otwarte :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty