Żywot człowieka poczciwego








                                


Ja już pierwsze siewy mam za sobą.
Ciekawa jestem co Wy uprawiacie w swoich ogródkach? Może macie sprawdzone rośliny, które grzecznie Wam rosną?
U nas bezkonkurencyjna jest cukinia. Rośnie jak głupia.
Bardzo ją lubimy- pod każdą postacią...
Jak co roku pojawi się również marchewka, buraki, rzodkiewka, seler, sałata masłowa, koperek, cebula, ziemniaki i por. Oprócz tego próbujemy z groszkiem cukrowym, majerankiem i kolendrą. 
W kącie ogrodu zaś zasadziłam rabarbar. 
Teraz czekam :)
i już bym chciała...

Pozdrawiam gorąco choć deszcz...



Komentarze

  1. ja z apetytem patrzę na mój rabarbar oblizując sie na myśl o cieście i kompociku:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobnie :) uwielbiam rabarbar w cieście!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie ogródek uprawiany jest od zawsze :)
    Sadzimy podobne warzywa:) jeszcze tylko muszę wspomnieć o pomidorkach, bo grają u nas ogromną rolę :) Cała szklarnia jest im przyporządkowana :)
    Lubię też bardzo fasolkę szparagową i tę cieniutką , rosnącą niosko na grządkach i pnącą, szeroką, rozpływającą się w ustach po ugotowaniu :))
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty