Ale jajo!












Nie ma co się oszukiwać- święta są tuż za rogiem.
Co bardziej zapobiegliwi mają już pewnie pierwsze porządki za sobą.
Ja czekam do Wielkiego Tygodnia potem ruszam pełną parą.
Tym bardziej, że przede mną jeszcze Wiosenny Jarmark Wielkanocny, na który bardzo, bardzo serdecznie Was zapraszam.
Poprzedni kiermasz udał się wyśmienicie, atmosfera była cudowna i mam nadzieje, że i tym razem tak będzie.
Jeśli jesteście chętni na spotkanie z Ali BaBą i wypicie pysznej kawy w Willi Słonecznej w Dębowcu to wpadajcie w sobotę o godzinie 14.00.
Będę tam na Was czekać jako współorganizator- pogadamy, zjemy coś dobrego, będzie miło...

Tymczasem wracam do świąt...
W głowie mi już tylko mazurki i babki, szukam pomysłów na zajączkowe podarunki i inspiracji na wielkanocny stół.
Pierwsze pomysły już są, czekam tylko na wolny czas, żeby móc znowu na chwilę oddać się temu, co lubię najbardziej.
Cieszy mnie ogromnie perspektywa spędzenia najbliższego czasu w kuchni.
Zbieram już jajka (sic!) na pyszne baby i mazurki, no i przede wszystkim na malowanie.
Wiem, że w tym roku nie obowiązują mnie żadne trendy jeśli chodzi o zdobienie jajek- wszystko przejmie Kalina, a ja będę musiała zgodzić się na wszystko.
W planach są jajka w esy-floresy i w pętle, w kropi i kratkę.
Coś czuję, że na tym się nie skończy...
A mnie może uda się schować sobie choć jedno jajo i pomalować go na złoto :)


Serdecznie Was pozdrawiam i czekam na Wasze pomysły wielkanocne w komentarzach- chętnie skradnę :) 



Komentarze

  1. Troche daleko..Pojechalabym:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny koszyczek :) pomysł z nalewką też super. U mnie przygotowania że tak powiem w lesie, co gorsza nawet nie mam pomysłu na dekoracje ale może jak już posprzątam to na coś wpadne

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty