O tym, co się działo w naszej kuchni i co ma wspólnego Ali BaBa z Radiem Katowice











Gdy długo do Was nie piszę to najczęściej jestem zajęta jakimś nowym projektem.
Biegam, załatwiam, projektuję, potem montujemy i następuje moment sprzątania :)

Tym razem również tak było.
Montowaliśmy taką oto, zupełnie nie praktyczną, szafkę kuchenną.
Dzięki temu spełniło się moje kolejne marzenie o posiadaniu ogromnej witryny, w której będę mogła trzymać kolekcję (póki co, bardzo skromną) białej porcelany.
Na tą szafkę mam już kilka nowych pomysłów, więc spodziewajcie się, że za jakiś czas znowu zniknę na chwilkę i będę malować i zmieniać.

Szafka była zaplanowana od samego początku, jesteśmy mile zaskoczeni, że pomimo wielkości zupełnie nie przytłoczyła wnętrza, wręcz przeciwnie- wygląda tak, jakby była tam od zawsze. Wspaniale wypełniła nam pustą przestrzeń, nadając naszej kuchni charakteru.

A na dokładkę dzisiaj w tej kuchni gościłam dwie fantastyczne Panie Z Radia- panią Agnieszkę Strzemińską i panią Annę Sojkę z Radia Katowice.
Opowiadałyśmy sobie dużo i o wszystkim.
Najwięcej jednak o starych meblach i tym, czy warto nadawać im nowe życie.
Mam nadzieję, że chętnie  posłuchacie.

Audycja ma być nadawana 30.03. Jeszcze Wam przypomnę :)


Ściskam Was bardzo, bardzo mocno.

Komentarze

  1. Ach! Pięknie to wygląda! Idealnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze, że nie spadła! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Umarnelam z zachwytu! Te plytki! No i witrynka tez. ja mam duzo porcelany i malo miejsca..

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty