Weekend majowy...






... weekend majowy spędziłam szukając skarbów. 
 Oczywiście znalazłam. 
:)

Odkryłam, że nic tak mnie nie wprawia w dobry nastrój, jak właśnie to, że uda mi się przywieźć do domu jakąś piękną, wyjątkową dla mnie rzecz.
Aż zaczęłam się tego bać ;)

Tym razem nie pojechałam szukać mebli - rozglądałam się za drobiazgami.  
Tak to już jest na targach staroci, że pewne rzeczy same wpadają w ręce.
I tak właśnie trafiły do mnie:
- turkusowy dzban ( o matko, matko!!)
- zaczarowana konewka (ooo!)
- komplet zakręconych kubeczków (ojoj)
- mała nic nie warta szklaneczka (hmmm...)
wraz z
-  podstawką w niebieskie piegi (a psik!)
- noże, widelce łyżki, łyżeczki i inne ( mniam, mniam)
- bardzo metalowy, stary kosz na butelki po śmietanie (łał)
- cukierniczka, co robi "szuszu" :)

Wszystko to pokażę Wam, bo warte jest uwagi.

Dziś dzban turkusowy... a pamiętam jak rok temu nim gardziłam.
Pan miał ich chyba z pięćdziesiąt.
Teraz zostały cztery, z czego ja wzięłam trzy :).
Bo do pewnych decyzji czasem trzeba dojrzeć.

W czerwcu też pojadę, a co!

Dobranoc

 

Komentarze

  1. Ależ łupy, z niecierpliwością czekam na odsłonę kolejnych skarbów :))
    Turkusowy dzban super, gratuluję miłych sercu zakupów :))
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Już nie mogę doczekać się kolejnego wyjazdu. Za każdym razem znajduję takie cuda, że aż dech zapiera :)
      Miłego dnia!

      Usuń
  2. Wspaniałe trafienia, chętnie zobaczę resztę :)
    Ale z tego co widzę na zdjęciach, to nie dzban, tylko stara bańka na mleko. Oczywiście piękna. I oczywiście można jej używać jako wazon. Jestem za zmienianiem przeznaczenia :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz rację... To bańka na mleko :) tych baniek było swego czasu całe stado- wszystkie pomalowana na turkusowo. Widać je było już z daleka. Sądzę, że już ktoś przede mną używał ich jako wazonów, albo może były ozdobą czyjegoś ogrodu...? Bo skąd ten kolor ja się pytam? :)

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Normalnie opisy Twoich zdobyczy działają na wyobraźń bardzo nawet tak bardzo że z niecierpliwością czekam na ich pokazanie. Czasami do każdej decyzji trzeba dojrzeć :) całe szczęście jeszcze się załapałaś na turkusowy dzban:) pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze powiedziane z tym szczęściem. Nie chcę skłamać, ale na początku zeszłego roku już je tam widziałam. Ewidentnie czekały na mnie... :) Pozdrawiam.

      Usuń
  4. piekny łup! czekam na kolejne skarby :) ich opis działa na wyobraźnię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję, że się pojawią już niebawem :) ściskam mocno

      Usuń
  5. Cudo!Czekam na resztę z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zabieram się do pracy :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty