Alibabowe inspiracje cz. 1








Wiecie, co sobie pomyślałam?
Że porozpieszczam Was trochę
:)
Ostatnie dużo myślę o różnych sprawach, tych bardzo ważnych i tych wcale nie istotnych.
Uświadomiłam sobie, że jesteśmy wpędzani w czarną dziurę, gdzie wszyscy się pchają i, chcąc nie chcąc, trzeba iść za tłumem. Dlatego postanowiłam podzielić się tym, co dla mnie piękne i ważne. Pokazać, co inspiruje Ali Babę i co powoduje, że rozpływam się w zachwycie. Pobyć na chwilę jawnie w opozycji.
I to wcale nie tak, że skandynawskie jest złe.
Gdyby tak przemielić styl barokowy, tak jak zrobiliśmy to ze skandynawskim to też mielibyśmy go pełną dupę.
:)
Wszyscy, którzy kochają Skandynawię niech robią to nadal, bo wzornictwo i kolory są tam wprost bajeczne i nasze narzekanie raczej tego nie zmieni.
A ja dzisiaj(i może jeszcze przez kilka następnych dni)przesyłam Wam, z mojego skarbca zdjęcia miejsc, przedmiotów i wnętrz, które z kolei dla mnie są bezkonkurencyjne.
Nacieszcie oczy!!

ps.
1. mikser dotarł, jest biały, elegancki, pasuje do kuchni i nie rzuca się w oczy, uff.
2. jeśli kogoś uraziłam swoją opinią to bardzo, bardzo przepraszam- nie to było moim celem. To tylko i wyłącznie MOJE, globalnie nic nie znaczące zdanie :)
Bardzo nie chciałabym, żeby ten blog był miejscem krytykowania innych.
3. Bardzo mi miło, że ktoś tu zagląda- mówię o Tobie. Dziękuję :)
4. Wszystkie zdjęcia, które w najbliższym czasie będę zamieszczać pochodzą z Pinterest, gdzie najczęściej jest podane także ich źródło.
5. Jeśli macie ochotę na więcej to zapraszam tam właśnie


Pozdrawiam wrześniowo
:)

Komentarze

Popularne posty