Jeleń na rykowisku








Tak, mam swojego jelenia na rykowisku.
:)
Różowa papuga- od początku do końca kicz i fanaberia.
Jest przepiękna. Zachwycam się nią i udaję, że jest prawdziwa.
:)
Do tego sztuczne kwiaty, jako kropka nad i.
Ja wszystko wiem, nie musicie nic mówić, ale bez takich elementów nie ma życia!
Musi być odstępstwo od tego co modne, wartościowe i PIĘKNE, bo inaczej byśmy zwariowali.
Takie "jelenie" wprowadzają normalność i uważam, że są nam bardzo potrzebne w tym uczesanym i zapiętym na ostatni guzik świecie. 
A papuga wyznacza trend w mojej sypialni i już wiem, że dalej będę miksować klasyczną elegancję z zaczarowanym ogrodem.
Zobaczycie jak wyjdzie pięknie.
:)

Pozdrawiam Was serdecznie!

Alicja






Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Najbardziej chciałabym żeby stał na tle pięknej tapety :) Jak znajdę swoją wymarzoną to się pochwalę. :)

      Usuń
  2. Pięknie tu i mój ukochany granat na ścianie i ten fajny klimat, bez zadęcia ....Uważam,że papuga, sztuczne kwiatki i motylek to fantastyczne dopełnienie sypialni i wyznacznik klimatu. Nawet nie wiesz jaką radość dają mi takie wnętrza (w dobie skandynawskiej monotonii).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) bardzo miło mi to słyszeć.
      W takim razie obiecuję więcej :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty