Magazyny w magazynie






W domu zalega mi ich całe mnóstwo.
Wszędzie piętrzą się stosy czasopism. Głównie wnętrzarskich.
Najważniejsze dla mnie Art&Decoration, potem Weranda i Weranda Country.
Ta ostatnia ma dla mnie jeszcze większą wartość odkąd zaczęła się moja z nią "współpraca", o czym mam wielką nadzieję, będę mogła już niedługo opowiadać do woli.
Póki co- cicho sza. :)
Elle Decoration, Dobre Wnętrza i  czasami Czas na Wnętrze, w którym ukazało się już kilka świetnych mieszkań stylizowanych przez moich znajomych.
A odkryciem zeszłego roku, kiedy to zmienił się profil pisma, jest Dom&Wnętrze.
No i teraz sobie wyobraźcie, ile tego mam.
:)
Wszystkie są dla mnie bardzo cenne, ale jak biblię traktuję jednak Art&Decoration.

Ciekawi mnie natomiast, jakie magazyny Wy czytacie?
Nie orientuję się zbytnio w nowych wydaniach, nie wiem, co w trawie piszczy.
Od czasu do czasu znajomi zaskoczą mnie jakimś tytułem, ale rozsądek nakazuje mi nie kupować ich już więcej.
:)

Aktualnie nastąpił u mnie wielki powrót do przeszłości i przeglądam po kolei wszystkie starsze wydania.
Te sprzed dwóch a czasem i nawet pięciu, sześciu lat.
Na balkonie, przy śniadaniu, robiąc obiad, a potem go jedząc, przy kolacji, przy kawie, przy herbacie, w nudzie i zaangażowaniu.
Szeleszczę kartkami, fiszkuję, zamykam i od nowa.
:)

Napiszcie koniecznie, które magazyny Waszym zdaniem są warte uwagi.
Nie muszą być o wnętrzach.
:)


Ps. "wszy" w paluszku ciągle mam, ale tylko do jutra, co nawet i mnie troszkę martwi, bo jednak tych głupich garów nie musiałam myć...
:)

Dobranoc

A.


Komentarze

  1. Od jakiegoś czasu nie kupuję prasy. Wolę wracać właśnie do starszych wydań. W większości to również magazyny wnętrzarskie. Ale zachęciłaś mnie - może zakupię któryś z tytułów, o których pisałaś i się nie zawiodę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty