Alibabowy targ czas start!














Dzisiaj zawaliłam Was zdjęciami.
:)
To jeszcze wspomnienie ostatnich chwil lata- a dokładnie ostatni weekend sierpnia.
Pamiętam było niemożliwie gorąco, szykowaliśmy się do przedszkola i czekała nas jeszcze sesja.
Sesja dość nietypowa, bo oprócz tego, że stylizowałam byliśmy również, z całą moją rodziną, jej bohaterami.
Osobiście efektów sesji jeszcze nie widziałam, ale jak tylko zdjęcia do mnie dotrą to podzielę się nim.
Jednocześnie będzie o czym opowiadać, bo to część większego projektu.
Ale na razie cicho- sza. :)

Jestem za to w posiadaniu zdjęć zrobionych na chwilę przed wyjściem z domu. W ekspresowym tempie złapałam za aparat i zrobiłam kilka ujęć.
:)
Nie trudno się domyślić, że tematem przewodnim był niebieski.
Kolor wdzięczny i zawsze pewny. 
Szybciutko wszystko ustawiłam, żeby móc jeszcze przy okazji sfotografować dla Was nową tablicę.
A jako że rozpoczynam stworzenie alibabowego targu uznałam, że tablica będzie w sam raz na dobry początek.
:)

Złota, piękna rama- z jednego boku uszkodzona- brakuje gipsowego zdobienia. Taką ją niestety zakupiłam, ale moim zdaniem i tak nie straciła na uroku. 
Oceńcie sami
 :)
Starałam się zrobić zdjęcia tak, żeby było widać, gdzie i jaki ma ubytek.
Wymiary:
37,5x 24 cm
Do wzięcia od zaraz. Jeśli ktoś chętny zapraszam. :)
Piszcie na ten oto adres- odpowiem na wszystkie pytania:
projektalibaba@gmail.com


Komentarze

Popularne posty