DIY










Pisałam Wam niedawno, że w alibabowym domu zaszły małe zmiany, ale nie pokazałam gdzie :)
Dzisiaj nadrabiam.
W królestwie królowej Kali na ścianie zadomowił się cytat z baśni Andersena "Bzowa Babuleńka".
To moja ulubiona baśń.
Sądzę, że już chyba zdążyliście mnie na tyle poznać, że wiecie, że kiedy zaczynam znowu czytać baśnie i słuchać jazzu to znak, że przyszła już prawdziwa jesień.
:)

Jazzu jeszcze nie słucham, ale Andersena i owszem czytamy.
W ten sposób od kilku już lat inaugurujemy sobie zmianę czasu z letniego na przytulny :)
Tym razem nie może być inaczej.
I żeby jakoś wyżyć się artystycznie, i dać upust potrzebie bajki w domu, zaprosiliśmy ją na ścianę.
A gdzie jej będzie lepiej niż właśnie u Kalinki.
:)
Mieszka sobie pod schodami, za przyjaciół ma postacie z obrazu Grzesia Ptaka i jest im wszystkim tam chyba przyjemnie.
Kalince jest na pewno.
Tym bardziej, że w jej malutkim, nieporęcznym pokoiku udało mi się oddzielić część sypialnianą od rozrywkowej, co spowodowało, że teraz pójście spać to megafajna sprawa.
No bo przecież jak się ma własną, prawdziwą sypialnię to zupełnie inaczej się śni.
A przed snem mama zawsze przeczyta kawałek bajki. 

Cała sprawa z podzieleniem pokoju na mini strefy okazała się wcale nie trudna- wystarczyło zawiesić zasłonki
:)
ot mądra ta moja głowa.
:)

Zdjęcia pokażę jak je zrobię, bo królewna póki co ma ciągle w królestwie bałagan i nie mogę się doprosić służby o posprzątanie tegoż.
:)

Ale jak już posprzątają to pokażę. 
A na razie niech cieszy Was bajeczka.
:)

Komentarze

  1. Zmiana czasu z letniego na przytulny - cudowne określenie!!! Pomysł z cytatem na ścianie bardzo mi się podoba. I jakie ładne pismo - nie wiem czy moje dzieci chciałyby, żebym ja im coś na ścianach napisała...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci! Pismo to był jeden z poważniejszych problemów do pokonania :) i wiesz, co zrobiłam- zamknęłam oczy i pisałam. :) Gdybym zaczęła się na nim skupiać wyszłoby fatalnie! :)
      Pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń
  2. Cytat na ścianie wygląda wręcz wspaniale, świetny pomysł. Podziwiam jak pięknie Ci to wyszło, pisanie to zawsze mój największy problem.... nawet naklejania liter nie cierpię ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. W Waszym domu zawsze tak inaczej, pieknie:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty